اثبتى وجودك باحسانك

اثبتى وجودك باحسانك اثبتى وجودك باحسانك اثبتى وجودك باحسانك

مجتمع رجيم الموضوعات المميزه فى بنوتات
يالذيذ يا رايق
اخر تحديث

اثبتى وجودك باحسانك

اثبتى وجودك باحسانك

اثبتى وجودك باحسانك
اثبتى وجودك باحسانك
اثبتى وجودك باحسانك


باحسانك ywgc27bdv8.gif

باحسانك 52e68diqxqjkqpdn2v.g


اهلا بقمرات المنتدى باحسانك 00200000.gif باحسانك 00200000.gif باحسانك 00200000.gif


نهارده هنتكلم فحاجه مهمه
ممكن تفتقدها بنات كتير رغم انها صفه الخلود فى عالم الدنيا الفانيه باحسانك 21_33.gif باحسانك 21_33.gifباحسانك 21_33.gif

هتسالى هو فى حد بيخلد فالدنيا

هقولك اه

كانوا زمان بيقولوا

عاش المحسن وان مات
عاش المحسن وان مات

عاش المحسن وان مات

صح
سمعتى الكلمه سمعتى صداها باحسانك 22-31.gif باحسانك 22-31.gif


طب تعملى ايه علشان تبقى محسنه
وتعملى ايه علشان لو غبتى يوم عن حد يسالوا عليكى ويقولوا فين باحسانك 17-51.gif

تعالى هقولك انا بعمل ايه
فالبيت وبرا البيت
و وسط الاصدقاء

وصفات سحريه لسرقه القلوب وتخليدحبك فيها


فالبيت

انافالبيت يا قمر

-مش بخلى ماما تعمل حاجه انا بعمل كل حاجه كل ماتعمل حاجه اقولها لائه انا هعمل
- لما حد من اخواتى يقولها لائه على حاجه انا جرى اقولها انا ياماما هعملك
- دا يما بقولها لو عوزتى حاجه قوليلى انا

- احيانا وانا راجعه من الكليه بجبلها حاجه وانا جايه حتى لو بسكوت
والله بتفرح
-واخواتى كذالك وبابا بس ماما اكتر

نيجى بقى لنص البيت التانى

اخواتى

- انا اللى بعملهم كل حاجه
- ساعديهم على قد ماتقدرى
- اقعدى معاهم واسمعيهم ماتتعزليش عنهم باحسانك 22-39.gif باحسانك 22-39.gif

كدا هتثبتى وجودك فالبيت
ولو غبتى يوم هيقولوا فين
اللى بتريحنا

باحسانك 5_134.gif باحسانك 5_134.gif

[COLOR="rgb(153, 50, 204)"]برا البيت


كل يوم وانا ماشيه فالطريق
بجيب بجنيه بنبونى و طوفى ولبان

طبعا بجنيه مش هياثر على المصروف
بس هيجيب كتير

بدى اى طفل اشوفه واحده اى طفل بشوفه اقوله اتفضل يا قمر بيفرح الطفل اوى

انا بقى بفرح معاه باحسانك 5_201.gif باحسانك 5_201.gif

وياسلام بقى لو اطفال بتشوفيهم كل يوم
هيحبوكى اوى

ولو غبتى اكيد هيسالوا

مش علشان البنبونايه لائه علشان قلبك الطيب اللى بيفرحهم كل مايشوفهم

وماتنسيش قول النبى

أن رجلا جاء إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقال يا رسول الله : أي الناس أحب إلى الله ؟ وأي الأعمال أحب إلى الله ؟ فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم : أحب الناس إلى الله تعالى أنفعهم للناس وأحب الأعمال إلى الله عز وجل سرور يدخله على مسلم أو يكشف عنه كربة أو يقضي عنه دينا أو يطرد عنه جوعا ولأن أمشي مع أخ في حاجة أحب إلي من أن أعتكف في هذا المسجد ( يعني مسجد المدينة ) شهرا ومن كف غضبه ستر الله عورته ومن كظم غيظه ولو شاء أن يمضيه أمضاه ملأ الله قلبه رجاء يوم القيامة ومن مشى مع أخيه في حاجة حتى تتهيأ له أثبت الله قدمه يوم تزول الأقدام

الراوي: عبدالله بن عمر المحدث: الألباني - المصدر: السلسلة الصحيحة - الصفحة أو الرقم: 2/575
خلاصة حكم المحدث: إسناده ضعيف جدا لكن قد جاء بإسناد حسن وفيه زيادة [وإن سوء الخلق ...]


يعنى هتثبتى نفسك بحبهم ليكى
وكمان هتاخدى حسنات


[COLOR="rgb(153, 50, 204)"]مع اصحابك بقى[/COLOR]

اسالى عنهم على طول

ساعديهم بكل ما اوتيتى

اقفى جنب الناس اللى تعرفيهم واللى ماتعرفيهمش

حاولى تنصحيهم



صدقينى كل دا والله

كدا هيبقى ليكى اثر فحياتهم
و لو غبتى يوم هيسالوا عنك

لان ربنا قال فكتابه

(هَلْ جَزَاءُ الإِحْسَانِ إِلَّا الإِحْسَانُ)


صح
حبيبتى استفيدى من تجارب غيرك فالحياه

باحسانك 22-33.gif باحسانك 22-33.gif باحسانك 22-33.gif باحسانك 22-33.gif

يـِـِـا ربْ ْ ْ ,,
لا تكْسـرْ لنـَـا قلبًا ,,ولا تصعّـبْ عليّنـَا أمرًا ,,
واحفظْ لنَــا أحبَــابنَا ، ومنْ يريدُ بنَــا خيرًا ,,
اللّهمَّ إجعلنَـا مِمَنْ : تفاءلَ بخيّركـَ فَـ أكرَمتَهُ ,وتوكَـل عليكَـ فَـ كَفيْتهُ
[/COLOR]

المصدر: مجتمع رجيم


hefjn ,[,]; fhpshk;

عشتار العراق
اخر تحديث
والله كلامك يريح ويزيح الهموم بس ياحياتي توجد عينه بالبشر لا يثمر معاهم الطيب ولايذكر الحسنه ايه قولك
♥♥..fafy..♥♥
اخر تحديث
موضوعك كتير حلو ومميز
وانا مع الاخت عشتار انه في ناس نا بينفع معهم الاحسان وانا بعرف بعضهم بس والله ما بغير معاملتي معهم
بقول عند رب العالمين ما بيروح شي
أكيد اعجاابي وتقيمي
روعة ناطرة جديدك حبيبتي
يالذيذ يا رايق
اخر تحديث
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة فافي الجديدة:
موضوعك كتير حلو ومميز
وانا مع الاخت عشتار انه في ناس نا بينفع معهم الاحسان وانا بعرف بعضهم بس والله ما بغير معاملتي معهم
بقول عند رب العالمين ما بيروح شي
أكيد اعجاابي وتقيمي
روعة ناطرة جديدك حبيبتي
طب اديكى رديتى على نفسك

اللى عند ربنا مابيروحش ابدا

عامل الناس بمثل مايحب ان يعاملوك
يالذيذ يا رايق
اخر تحديث
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة عشتار العراق:
والله كلامك يريح ويزيح الهموم بس ياحياتي توجد عينه بالبشر لا يثمر معاهم الطيب ولايذكر الحسنه ايه قولك
عشتورتى

احنا اكبر من اننا نستنى من الناس حاجه

صح
انتى بتعاملى بصفاتك وبأصلك

عشتوره
زى المثل المصرى اللى بيقول

اعمل الخير و ارميه فالبحر

لكن احنا بنعمل وبنحتسب عند ربنا
اللى مافيش حاجه عنده بتضيع

بس نعمل
miss hilary
اخر تحديث
موضوع روووووووووووووووووووووووووووووووووووعة

بيدل على قلبك الطيب والابيض

الله يكثر من امثالك حبيبة قلبي

بححححححححححححححححححححححححبك

واحلى تقييم لااحلى عسل

الصفحات 1 2  3 

التالي

قصه بنت اسمها هنا

السابق

لا تترددي في التفاعل أرجوكي

كلمات ذات علاقة
اثبتى , باحسانك , وجودك