هتعملي ايه يا وردتي لازم تدفعي

احلى زهرات

مجتمع رجيم / منتدى بنوتات
منة الرحمن
اخر تحديث
هتعملي ايه يا وردتي لازم تدفعي

احلى زهرات 227637.gif واحسن بنات
بحـــ227638.gifــبكم جـــــــــدا جــــــــــــــدا
وعشان بحبــــ227638.gifـــكم هتكلم معاكم النهارده ولاول موضوع ليه
وطبعا من غير احراج
لان فى بنات منكم سنهم صغير
وانتى يا زهرتى الصغيره اللى بيبدا عمرك من 6 سنين وانتى طالعه
يعنى كل الاعمار بما فيهم سن 6 سنين
معرضين للامــــــــــــــر ده وبكثرة
ولانهم بيخافو يتكلمو او يقولو لحد كبير عن اللى حصلهم

طيب افتحى قلبك يا حبيبتى 227640.gif وعقلك وروحك وافهمى كلامى كويس
وانا هتكلم من حبى ليكم وخوفى عليكم
ولان كتير منكم متقدرش تتكلم مع امها فى الموضوع ده
وبرده ماما مش بتقدر تتكلم معاكى وبتبقى مش عارفه تفاتحك فى الموضوع ازاى
موضوع التحرش الجنسى


ايه هو التحرش الجنسى وكتير منكم اكيد بتسمع عنه

طيب تعالو نتعرف عليه
227642.gif

التحرش الجنسى بيتعدد
اولا بالمـــــــــــلامســـــــه
ازاى.........
تلاقى المتحرش يقرب منك ويلمس اي مكان فى جسمك وبالاخص كمان الاماكن اللى بتتكسفى منها اوى
زى الثديين او اعضائك التناسليه

ثانيا التـــحرش بالكـــــلام
تلاقى المتحرش يسمعك كلام مش مؤدب او نكت خارجه وفيها الفاظ اباحيه

طب ايه وقت التحرش ومكانه

التحرش الجنسى مالوش وقت ولا مكان معين
لان المتحرش بيحاول يشبع رغبته باى طريقه
فممكن فى اى مكان فى الشارع او فى المدرسه او فى البيت او فى المواصلات

وبرده كذلك الوقت

مين هو اللى بعمل كده

طبعا من غير كلام اى واحد او واحده معندهاش دين او حياء او ضمير

وطبعا متستغربيش من كلمه واحده ؟؟؟؟

ايوه فى بنات او ستات ممكن تتحرش بيكى حتى لو بالهزار

نرجع تانى مين اللى ممكن يتحرش بيكى ومتتخضيش لانه وارد جدا

الاب ......ممكن جدا لو اب اخلاقه وحشه يعتدى على بنته

الجد.......بيكون كبر فى السن وبرده متضمنيش اخلاقه

العم ابن العم .الخال ابن الخال

الاخ ابن الاخ لو كان فى سنك او لسه شاب او حتى كبير

طبعا فى الشارع

ممكن جاركم يتحرش بيكى على السلم باى شكل حتى لو ملامسه عابره

ممكن البائع اللى فى السوبر ماركت

ممكن المدرس فى المدرسه

وممكن وممكن وممكن
عشان كده بنبهك وبحظرك 227643.gif
ايوة يا حبيبتى

عارفه انك مخضوضوه وبتقولى دلوقتى معقوله اللى بتقوليه ده يا طنط


227644.gifايوة وبكل صدق وبامانه 227644.gif
227642.gif

انا بنفسى سمعت تجارب من بنات كتير فى سنكم حصلهم تحرش جنسى من اقرب المقربين

مش معنى كلامى انى اخوفك من اللى حواليكى

انا بحذرك عشان تاخدى بالك من نفسك كويس

ادى الامان وكل حاجه
بس المثل بيقول حرص ولا تخونش
يعنى تحرصى على نفسك كويس


احيانا كتير بتبقى عايزة تباتى عند حد من اقاربك او تزوريهم لوحدك

وتلاقى بابا وماما رفضوا

معرفتيش بابا و ماما رفضو ليه

رفضوا عشان خايفين عليكى انك تتعرضى لاى اذى
وانتى بنتهم الغاليه اللى بيخافو عليها من الهوا الطاير
227642.gif

طيب هحكلكو على حكايه

بنت اعرفها اسمها(............)227648.gif

حكت لى

كنت صغيره وعمرى كان حوالى 13 سنه
وفى يوم كنت عند خالى ونمت عندهم
وطبعا لان خالى شايفنى صغيره وابنه صغير كان عمره 6 سنين
فعمرة ماكان يشك فى حاجه
بتقول ....نام البيت كله وانا كمان نمت......
وبعديها قلقلت من النوم واذا بابن خالى اللى عمرة 6 سنين فاتح زراير بيجامتى وايده جوه ؟؟؟؟؟؟
طبعا انا قمت مفزوعه وزعقت فيه وماكان منه الا انه قالها
انا بهزر معاكى
وبتقول كل ماكانت فيه فرصه بيستغلها وبيمد ايده


تخيلى طفل عمرة 6 سنين وبيعمل كده

227648.gifواخرى تقول انا حصلى تحرش من اختى الكبيره ايوة اختها متستغربوش
وطبعا من المناظر اللى بتشوفها فى التليفزيون والاغانى والمسلسلات جبت تجرب مع اختها باللمس

227642.gif


طيب لو حصلك حاجه زى كده لا قدر الله هتعملى ايه؟؟؟

طبعا يا حبيبتى مش محتاجه تفكير ولا تردد
امك هى اقرب الاقربين ليكى متتردديش لحظه انك تحكيلها اللى حصل
روحى اترمى فى حضنها وهى هتكون احن واحده ليكى
وهى اللى هتكتم سرك وهى اللى هتوجهك للصح وهى اكتر انسانه بتجبك وعايزة مصلحتك وبتخاف عليكى

طبعا لو مامتك مش موجوده
يبقى اختك الاكبر منك او عمتك او خالتك وتكونى واثقه فيهم
لان مش اى حد ممكن يحافظ على سرك
يعنى مش تروحى تحكى لصديقتك وانتى مش عارفه اذا كانت هتحكى لحد تانى ولا لا

انا كده خلصت
227642.gif
وردتي يا غاليات
اظن الموضوع كده واضـــــح بما فيه الكفايه
واكيد هنا فى المنتدى اتكلمو فيه
بس انا حبيبت اركز تانى فى الموضوع ده وخصوصا اننا دلوقتى فى اجازة

والاشياء دى بتكتر قوى مع الفراغ
227642.gif
بالله عليكى خدى بالك من نفسك قوى وحرصى على نفسك
متتديش فرصه لغيرك يتسلى بيكى ويمد ايده عليكى

حافظى على نفسك يابنى وعلى حيائك

انا بحبكم قوى وارجو انكم تكونو فهمتونى كويس

وفى الختام اسال الله ان يحفظكم حميعا من كل شر

واسفه لو خرج مني حاجه محرجه

استودعكم الله يا ورداتي
مرحة دوم مو يوم
اللهم احفظ بناتنا وبنات المسلمين .. اللهم اهدى المسلمين الى طريق الصراط .. اللهم اهدى المسلمين ..

فعلا معاك كل الحق

التالي

اممممم هاا يا ورده

السابق

لا اله الا الله

كلمات ذات علاقة
لازم , ايه , تدفعي , هتعملى , وردتي