مجتمع رجيمالنقاش العام

السؤال الذي يضايقك ولاتحب أحدا أن يسألك عنه

موضوعك حيوى ورائع كعاتك يا -امولة-

انا يضايقنى اى سؤال عن اى شئ ميخصش اللى بيسالة

ويخصنى انا لوحدى الاسلام امرنا ان من حسن اخلاق المرء

تركة ما لا يعنية والمثل العام بيقول -من تدخل فيما لا يعنية سمع

مالا يرضية
والله اكتر شى يضايقنى عندما اكون مريت بمشكلة ما او ازمة وعدى عليها وقت الاقى ناس حشرية تسال وانتى عاملة اية وهو كان فية اية وممكن يسالوكى عن طرف المشكلة ويعملوكى تسليتهم ويحكوا فى الماضى ...ناس متطفلة
مابحيش حد يسألنى انتى حبيتى قبل كدة؟؟
انا مرة واحد سا لنى انتى اخوكى بيبعت الفلو س لا بوكى ازاى كان فا ضل يقولى فى اى بنك
لمن احد يسألني عن خصوصياتي شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .
أنا ماأحب أحد يسألني عن أموري الشخصيه
وعن حياتي العائليه أبدآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
أحب أسأله سطحيه وسهله الإجابه
عيب الواحد يطلع على أسرار العالم
حب لأخيك كما تحب لنفسك ........
تحياتي .....
1  2  3  4 5 
كلمات ذات علاقة
لحيا , من , الذي , السؤال , يسألك , يضايقك , عنه , ولاتحب