تمارين رياضية للحمية و الرشاقة تمارين رياضية رشاقة حمية و تجنب السمنة و شد البطن و الصدر و الأرداف و لـ قوام مثالي تمارين رياضية لانقاص الوزن تمارين رياضية للرجال تمارين رياضية بالصور المتحركة تمارين رياضية للبطن تمارين رياضية فيديو تمارين رياضية لزيادة الوزن تمارين رياضية بالصور تمارين رياضية للتخسيس

الى قدها تدخل و الى مو قدها خليها احسن لها

موضوع مغلق
منى دايت
وردة ذهبية
قديم 07-10-2009, 12:22 AM
#133
What's wrong
?
عشان صرتي لوحدك ؟
و لايهمك أنا معاك ...اللي تحضر و تسجل يومياتها هي اللي راح تتشجع و ينزل وزنها و هي الرابحة الكبرى ...
و اللي تسجل بعدين تنسحب تصير لوحدها و شوشو يوسوي لها (شوشو الشيطان ) ادلعه كمان !!
عشان كذا
We will be together ,,,me and you
يالله عطيني يومياتك أمس و اليوم بالتفصيل الممل مع الرياضة طبعاً متى و كم ؟
الصورة الرمزية lolo kitty
lolo kitty
روح المنتدى
قديم 07-10-2009, 05:49 PM
#134
What's wrong
?
عشان صرتي لوحدك ؟
و لايهمك أنا معاك ...اللي تحضر و تسجل يومياتها هي اللي راح تتشجع و ينزل وزنها و هي الرابحة الكبرى ...
و اللي تسجل بعدين تنسحب تصير لوحدها و شوشو يوسوي لها (شوشو الشيطان ) ادلعه كمان !!
عشان كذا
We will be together ,,,me and you
يالله عطيني يومياتك أمس و اليوم بالتفصيل الممل مع الرياضة طبعاً متى و كم ؟

ميرسى يا منى على فكرة انت جميلةاوى و انا بحبك اوى شكرا جدا بجد مش عارفة اقولك اية يا قمر امبارح يا جميل فطرت زبادى و اتغديت 2 تفاحة و زبادى و اتعشيت زبادى و قبل ما انام كوب لبن و شاى ريجيم و بسسسس يا عسل و النهاردة فطرت كوباية لبن و حاعمل نظام البان هو الى انا بعملة صح و لا لا يا منى و باعمل كل يوم نصف ساعة مشى
منى دايت
وردة ذهبية
قديم 07-11-2009, 06:43 AM
#135
حبيبتي أي نظام غذائي يعتمد على صنف واحد بس أو بالكثير ثنين يعتبر غللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل للللط
!
الهرم الغذائي اللي ربنا خلقه في 6 مجموعات !!
ليش الأنسان يعذب و يجوع نفسه ؟
ما ربنا موسعها من عنده !!
و تعرفين انه ينزل وزنك بعدين يرجع دبل الضعف يعني !!

يا ماما الألبان مفيدة جداً بس مو يصير كل أكلك ألبان تدرين ايش النتيجة ؟
أمساك حاد ..من جد
خوذي ع الفطور نصف رغيف خبز أسمر + جبن أو زبادي قليل أو منزوع الدسم و تفاحة أو بيضة مسلوقة مفيدة جداً
الغدا نصف رغيف كمان أو صحن صغير مكرونه أو رز (6 ملاعق) مع أي شي بروتيني + كاس لبن أو حليب اذا حابه
العشا بأمكانك تاكلين زي الغدا و الفطور بس أخف شويه أو زبادي مع حبتين فاكهة
بين الوجبات ماء و فاكهة

و المشي عزيزتي مررررره قليل )-:
انتي بالصيف مافيه مدرسة ايش عذرك ما تطولين المشي ؟
و الأوربترك لبش تركتيه ؟
تعرفين أنه أحسن جهاز لشد الجسم كله من فوق لتحت حتى الأذرع المترهلة
و أحسن جهاز ينحف كمان !!
لاتتركينه يغبر و تلعب عليه العناكب الوحشة
زي ما قلت لك 15 أو 20 دقيقة يومياً مع 45 دقيقة مشي أو ساعة

أنتي القمر و العسل و القشطة بس لو تهتمي بصحتك حبتين و أكلك يصير متوازن و تكثري ماااااء
ماتزعليش طنط منى بئا !!

انا عاوزاك مانيكان العيد .
الصورة الرمزية lolo kitty
lolo kitty
روح المنتدى
قديم 07-11-2009, 06:27 PM
#136
حبيبتي أي نظام غذائي يعتمد على صنف واحد بس أو بالكثير ثنين يعتبر غللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل للللط
!
الهرم الغذائي اللي ربنا خلقه في 6 مجموعات !!
ليش الأنسان يعذب و يجوع نفسه ؟
ما ربنا موسعها من عنده !!
و تعرفين انه ينزل وزنك بعدين يرجع دبل الضعف يعني !!

يا ماما الألبان مفيدة جداً بس مو يصير كل أكلك ألبان تدرين ايش النتيجة ؟
أمساك حاد ..من جد
خوذي ع الفطور نصف رغيف خبز أسمر + جبن أو زبادي قليل أو منزوع الدسم و تفاحة أو بيضة مسلوقة مفيدة جداً
الغدا نصف رغيف كمان أو صحن صغير مكرونه أو رز (6 ملاعق) مع أي شي بروتيني + كاس لبن أو حليب اذا حابه
العشا بأمكانك تاكلين زي الغدا و الفطور بس أخف شويه أو زبادي مع حبتين فاكهة
بين الوجبات ماء و فاكهة

و المشي عزيزتي مررررره قليل )-:
انتي بالصيف مافيه مدرسة ايش عذرك ما تطولين المشي ؟
و الأوربترك لبش تركتيه ؟
تعرفين أنه أحسن جهاز لشد الجسم كله من فوق لتحت حتى الأذرع المترهلة
و أحسن جهاز ينحف كمان !!
لاتتركينه يغبر و تلعب عليه العناكب الوحشة
زي ما قلت لك 15 أو 20 دقيقة يومياً مع 45 دقيقة مشي أو ساعة

أنتي القمر و العسل و القشطة بس لو تهتمي بصحتك حبتين و أكلك يصير متوازن و تكثري ماااااء
ماتزعليش طنط منى بئا !!

انا عاوزاك مانيكان العيد .
على فكرة بجد انا حبيتك اوى وحاسة انك اختى بس ياريتنى سمعت كلامك من الاول يا جميل لان وزنى بقى 74 و خايفة اوى يزيد الصبح اكلت التفاحتين المشويتين و خايفة اكل اى حاجة تانية حتى مش عارفة اكل اية على الغدا خايفة وزنى يزيد يا اجمل و ارق منى بس و اللة النهاردة نزلت مشيت ساعة و حالعب ساعة على الاورب تراك و مسحت الشقة مع ماما على فكرة انا بموووت فيك
الصورة الرمزية lolo kitty
lolo kitty
روح المنتدى
قديم 07-11-2009, 09:18 PM
#137
قلبى انا اتغديت سمكة مشوية من غير تبيلات خالص لحد بس اما اطمن ان وزنى مش حايرجع حاقوم دلوقتى اعمل ساعة تمارين علىالاوربتراك و بعد ساعتان حاخد كيوى
منى دايت
وردة ذهبية
قديم 07-11-2009, 10:15 PM
#138
انتي كذا صح
ساعة كاملة ع الأوربترك !!!
20 دقيقة تكفي عليه لأنه يتعب و ساعة مشي مع شغل البيت ياسلام تحرقين زيادة كالوريز
بس وين النشويات و السلطة ؟
ربع أو نصف خبز أسمر بكل وجبة مع شوية سلطة ماراح يضر و بكذا يتوازن أكلك

العلامات المرجعية

الى قدها تدخل و الى مو قدها خليها احسن لها


« النتائج اليوميه لمجموعة المشي والاوربت تراك والعجله الثابته لشهر يوليو اعلان بـــدء الحــــ(علي السمـــنــــه)ـــــرب والــتحـ(بيــن هنوده وماما نونه)ـــــدي »

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الي قدها تدخل تتحداني (: لمدة شهر في رياضة الخمسة ميل^^ رؤى~~ أرشيف رجيم 6 06-08-2013 03:11 AM
10 كيلو في اسبوعين(((& والي قدها تدخل وتتحداني&))) ,~~خزامى~~, أرشيف رجيم 772 04-10-2013 05:01 AM
قدها والا مو قدها ؟؟؟ ‏vuelve ساحة مرح 73 05-31-2010 04:12 PM
قدها ولا مو قدها....... الامل المنتظر مسجات الجوال 671 05-20-2010 02:16 PM
تحدي اللي قدها تدخل بنت ابوها ولاتهون امها أرشيف رجيم 3 03-12-2010 11:52 AM

الساعة معتمدة بتوقيت جرينتش الساعة الآن 03:37 PM. : .
المواضيع و التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي مجتمع رجيم ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)
جميع الحقوق محفوظة Rjeem 2015
Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
System exit pages by mr.AmRaLaA
منتدى رجيم منتدى مستقل