تمارين رياضية للحمية و الرشاقة تمارين رياضية رشاقة حمية و تجنب السمنة و شد البطن و الصدر و الأرداف و لـ قوام مثالي تمارين رياضية لانقاص الوزن تمارين رياضية للرجال تمارين رياضية بالصور المتحركة تمارين رياضية للبطن تمارين رياضية فيديو تمارين رياضية لزيادة الوزن تمارين رياضية بالصور تمارين رياضية للتخسيس

الترهل

الصورة الرمزية المصراوية
المصراوية
وردة فعالة
قديم 07-08-2009, 05:18 AM
#1
السلام عليكم أحبائى
باختصار كدا انا خسيت حوالى 20 كيلو فى فترة طويله يمكن 6 شهور عن طريق تخفيف الاكل ورياضة المشى ساعة وممكن اكتر يوميا المشكله بقى انه بقى عندى ترهل فظيييييييع فى جسمى كله وخصوصا صدرى وافخادى وبعمل رياضه على قدماقدر ومافيش اى نتيجه ياريت اللى عندها حل تقولى وماتبخل على بنصيحتها مستنيه ردودكم سلام
منى دايت
وردة ذهبية
قديم 07-08-2009, 12:12 PM
#2
أولاً أهنيك على أرادتك و عزمك الحديد
انتي انسانه مثابرة و تستاهلين كل خير.. من جد يعجبوني الناس اللي يستمرون لفترة طويله عشان تحقيق أحلامهم
و بأذن الله بعيد الأضحى انتي انسانه سمبتيك زي ما تقولوا و غزاااااااااااال كمان

عزيزتي الترهل شي طبيعي للأوزان الكبيرة و برافو عليك مستمرة على المشي
المشي رائع و ينحف بس يبغى مؤازة من رياضات ثانية لشد الجسم (آيربوبكس)
زي رياضات البطن , الأفخاذ , الزنود( أعلى الذراعين) و هذي رياضات سهلة جداَ و تمارسينها يومياً و انتي نايمه أو بالمطبخ أو قدام التلفزيون
انتي ابحثي بقوقل او اليوتيوب عن أي رياضة للمنطقة اللي تبغين تشدينها و راح تلقين كووووووووووووم بالصور طبعاً
انتي مارسيهم بشكل يومي يعني البطن -2 مره بعدين الوسط 20 ثم الزنود ثم الأفخاذ بعدين كرري عشان ماتملين

تقريباً 20أو 30 دقيقة يومياً و اذا بتزيدين خير و بركه أهم شي اذا أوجعك جسمك وقفي
لاتقولين No Pain No gain
ولا تستعجلين النتيجة ..انا وزني 55 و صار 4 شهور استخدم اثقال ليديني و طلعت النتيجة بعد 3 شهور
يعني انتي بس توكلي على الله و كثفي الرياضة و نوعيها و لاتحددينها بوقت أو مكان معين متى ما قدرتي سويها
...
تمنياتي لك بصيف سعيد و رشيق
خوخه6
وردة فعالة
قديم 07-08-2009, 01:19 PM
#3
عليك بخل اتفاح اوزنجبيل مع زيت الزيتوان وووووشكرررررررررررررراااااااااا
الصورة الرمزية ذا ليدي
ذا ليدي
:: وردة ماسية ::
قديم 07-08-2009, 02:36 PM
#4
استخدمي وصفة ام تارة والله رووووووووووووعه
الصورة الرمزية هنوودة
هنوودة
روح المنتدى
قديم 07-08-2009, 11:16 PM
#5
شوفي ياقمر

لو عندك اوربت تراك مارسي عليه الرياضه يوميا
ولو ماعندك اعملي تمارين
لشد الجسم وداومي عليها
والله يوفقك حبيبتي
الصورة الرمزية المصراوية
المصراوية
وردة فعالة
قديم 07-09-2009, 09:58 PM
#6
بجد شكراااااااااااا قوىىىىىىىىى لكل الردود وكل اللى تفاعل معايا
اضافة رد

العلامات المرجعية

الترهل


« °•√♥ حابه تتعلمين الرقص الشرقي وتخسري بعض السانتمترات من وزنك مع تمارين الايروبيك °•√ جيم منتدى رجيم »

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ايس كريم تحمي جسمك من الترهل ومنعشة ام يانيس أطباقنا الخاصة للرجيم 6 05-19-2015 04:21 AM
تمارين للتخلص من شحوم الذراعين و شد الترهل الصراحة تمارين رياضية للحمية و الرشاقة 12 02-26-2013 07:43 PM
+++وصفات لشد البطن ومنع الترهل+++ (أم محمد) الحمية و الرشاقة و الرجيم 39 06-17-2011 12:09 PM
الترهل كتكوته الكتكوته أرشيف رجيم 3 11-15-2010 06:34 PM
الترهل ...:( *سماسم* تمارين رياضية للحمية و الرشاقة 2 07-13-2009 01:18 AM

الساعة معتمدة بتوقيت جرينتش الساعة الآن 02:09 PM. : .
المواضيع و التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي مجتمع رجيم ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)
جميع الحقوق محفوظة Rjeem 2015
Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
System exit pages by mr.AmRaLaA
منتدى رجيم منتدى مستقل