مجتمع رجيمأنظمة و برامج الرجيم

خلى بالك من وزنك مع زوزو

هلووووووو بنات هلا هلا احلام مهمه عفيه عليج مبروك نزولك الوزن لا وزنك مراح يثبت ان شاء الله استمري اكل صحي+رياضه بس نصيحه صغيرونه حولي اكل العشاء للغداء
اليوم فطوري كان بيضه مسلوقه+خبز محمص +شاي اخضر بلهيل...ساعه8ونص
الغداء حيكون دجاج مشوي +سلطه .......ساعه1 ظهرا
بين الوجبات ماء
العشاء قررت انه حيكون عباره عن سلطة خيار وطماطم وفلفل اخضر وبقدونس لان طعمه رهيب+نصف خبز عربي اسمر محمص .....ساعه5
مساء النور
هلا والله ياروزه إنشاء لله مايثبت وزني وبالنسبه للعشاء أنا اتعشاء بدري بحدود 6و7مساء

يومي. فطوركان شريحه جبنه برايد منزوعه الدسم +خياره الغداءقطعه لحم مشويه+ لبن اكتيفيا و العشاء سلطه .
صبااااااااح الخيرات

ازيكم بنات
ايوة ياروز على الهمه ماشاااااااا ءالله واحلام مهمه هانت خلاص بديتى تنزلى وزن وده شى مبشر اطمنى مش هايرجع تانى

انا فطرت 2 توست بر بجبنه دايت وكوب شاى بلبن والغداء لسه ماخططتش بس بين الفطور والغداء هايكون تفااحه وكوبين ماء

وركوب ونزول الدرج

والبقيه تاتى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

روز وعبنبر شكرا ليكو كلامك شجعنى والله
وان شاء الله رح أوزن كل أسبوعين
ويومياتكم حلوة زيكم وربنا يكون بعونا ونوصل لهدفنا قريب

احلام مهمة ما شاء الله يومياتك حلوة جدا ومبروك نزولك وعقبال كسر حاجز ال90 انا وانتى وعبنبر

على الريق شبربت كوب عصير وماء بدون سكر
والفطور قطعة خبز صغيرة و شكشوكة بيض وبندورة وبصلة محمرة

والغذاء كبدة دجاج مشوية وسلطة

والعشاء كوب لبن زبادى وخيار

وشرب ماء بكثرة

وربنا المستعان يا رب نخلص من هالوزن مش نقضى حياتنا بس بالرجيمات


زوزو يا قمرتنا ويك مش باينة طمنينا عنك
يؤ نسيت أقول انى رح العب رياضة المغرب ساعة زمن تمارين للبطن والارداف من 20 الى 30 مرة كل تمرين
الأولى ... 45  46  47  48  49 50  51  52  53  ... الأخيرة
كلمات ذات علاقة
مع , من , بالك , حلى , سوسو , وزنك