هاتعملى أيه لو لقيتى نفسك فى الموقف دا

مجتمع رجيم / مقهى وردات رجيم
قلب المنتدى
لو أتجوزتى وبعد الزواج لقيتى أناالانسان دا ماكنش مناسب ليكى من الاول هاتعملى أيه 00000544.gif00000544.gif لو دايما حاسة أنك أسأتى الاختيار وان الانسان دا مش مناسب معاكى فى معظم الحاجات وأهم الحاجات هاتعملى أيهhappy.gif : لو وجدتى ان كل من حولك بينهم تكافؤ فى معظم الحاجات وأنتى بس اللى أختارتى غلط هاتعملى أيه icon4.gificon4.gif لو كان عدم التكافؤ دا فى الالتزام والثقافة والتعليم والتفكير والاهل وحتى منطقة السكن هاتعملى أيه smile40.gif لو مالقتيش حد ينصحك ولا حد يقولك بلاش تجوزى دا هاتعملى أيه icon12.gif أرجو منكم المشاركة والدعاء لى بصلاح الحال 0000210.gif0000210.gif 92z00bugj3nbqbi7jwbz
~helwa~



حبيبتى قلب مكسور

دائما تاتى بالمواضيع الرائعه بدون نقل ما شاء الله

بصى حبيبتى والله انا شيفه ان اللى تعمل كده لازم تشيل المسؤليه

وتحافظ على بيتها لانها غلطت برده

لان مش بعد الزواج اهرب واسيب المسؤليه ومن كلامك ان الانسانه دى

عرفه عيوبه خلاص يبقى تستحمل

لانها مخترتش صح من البدايه

لازم يكون فى تكافؤ فى كل شئ واللى متخترش صح من البدايه

يبقى غلطتها وتحاول تعدل الامور امال فتره الخطوبه مهمه ليه

وانا من انصارها قبل الزواج

flower1
كيفك حبيبتي قلب مكسور بالنسبه لسؤالك انا رايي انها تتحمل وتحاول تبحث عن النقاط الايجابيه او ماتركز كثير عالسلبيات وتحاول تتاقلم مع زوجها او تحاول تغيره
قلب المنتدى
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة ~helwa~:



حبيبتى قلب مكسور

دائما تاتى بالمواضيع الرائعه بدون نقل ما شاء الله

بصى حبيبتى والله انا شيفه ان اللى تعمل كده لازم تشيل المسؤليه

وتحافظ على بيتها لانها غلطت برده

لان مش بعد الزواج اهرب واسيب المسؤليه ومن كلامك ان الانسانه دى

عرفه عيوبه خلاص يبقى تستحمل

لانها مخترتش صح من البدايه

لازم يكون فى تكافؤ فى كل شئ واللى متخترش صح من البدايه

يبقى غلطتها وتحاول تعدل الامور امال فتره الخطوبه مهمه ليه

وانا من انصارها قبل الزواج

شكرا ياقمر لمشاركتك وشكرا على ذوقك وأنا بردة مع رأيك وكلامك كله صح
قلب المنتدى
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة flower1:
كيفك حبيبتي قلب مكسور بالنسبه لسؤالك انا رايي انها تتحمل وتحاول تبحث عن النقاط الايجابيه او ماتركز كثير عالسلبيات وتحاول تتاقلم مع زوجها او تحاول تغيره
أهلا حبيبتى فلور دايما تمتعينى بمشاركتك وأرائك الجميلة شكرا ياقمر
%nano%
ازيك قلب عاملة ايييه

بصى يا ستى اولا ماحد بيضرب حد على ايده لما بييجى يختار يعنى اكيد من الاول

كان ظاهر الا ختلاف

وبعدين جات الطوبة فى المعطوبة
المثل بيقول كده

يبقى ابص لمحا سنه عشان اعيش ومش بس كده دأنا احبه واعطيه كل اللى هوعاوزه

وبعدين مش يمكن شا يف الا ختلا ف من وجهة نظره بطريقة تانيه

تطلع فى صورة عقد نفسية

بصى أنا من المدينة وجوزى ريفى صميييييييييييييييييم

الحمد لله والشكر قدرت استوعبه
وهوكمان
كان فى شوية صعوبة فى الا ول
لكن دلوقتى احنا الا ثنين

اتخطينا ده

وشكرا على طرح الموضوع الرائع

الصفحات 1 2  3  4  5  ... الأخيرة

التالي

عندي إقتراح جميل لصديقاتي في المنتدي

السابق

تقدري تتذكري اول موضوع كتبتيه في مجتمع رجيم ؟ وليش كتبتيه

كلمات ذات علاقة
ليه , من , لقيتى , الموقف , يا , في , هاتعملى , نفسك