انا مخنوقة اوى و عاوزة افضفض

مجتمع رجيم / مسجات الجوال
رقة زمان
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
اذيكم يا حبيبى يا اغلى و اصدق اصدقاء لى فعلا و الله كذب المثل القائل البعيد عن العين بعيد عن القلب لانى اهوة لا شفتكم و لا حاجة و بحبكم جدا ولما بحتاج اتكلم بتكلم معاكم
انا مكنتش عاوزة انكد عليكم و انقلكم احساس الخنقة بس ملقتش حد افضفض معاة استحملونى
انا مخنوقةsmile27.gif جدا لدرجة انى بتمنى الموت smile24.gifكل لحظة و حاسة ان الدنيا صغيرة خالص و من اسباب خنقتى انى بقيت عندى كسل و همدان على طول و دائمة البكاء 0000454564.gif
مش عارفة مش عارفة اية السبب ودى طبعا ماثر فى علاقتى بزوجى و ولادى smile49.gif00004154.gifsmile18.gifsmile38.gifجدا
ادعولى يا بنات اطلع من الحالة دى
flower1
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
السلام عليكم رقه زمان وانشاءالله انك تتحسني او ترجعي مليئه بالحيويه والسعاده شوفي حبيبتي حاولي ان تلجاي للاستغفار وقراءه القران الكريم وواضبي على قول حسبي الله ونعم الوكيل وباذن الله رح ترتاحي او ترجعي لوضعك الطبيعي
بالتوفيق حبيبتي
نشيطه
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
لا اله الا الله العظيم الحليم لا اله الا الله رب العرش العظيم لا اله الا الله رب السماوات السبع ورب العرش الكريم
قولي دايما : يا حي يا قيوم برحمتك استغيث اصلح لي شأني كله

ولا تكلني الي نفسي طرفة عين .. وزي ما قالت ( فلور ) ربنا يكرمها يارب الاستغفار والصلاه علي النبي
وربنا يفرجك كربك يحبيبتي يارب ويشيل عنك اي هم ويسعدك دايما
امري لربي
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
حبيبتي اتقربي لربنا اكتر
وراح تشعري بسعاده دائما
واكثري من الاستغفار
واقرائي البقره وشغليها دايما في بيتك
والله يفرج عنك ياارب

لا اله الا الله العظيم الحليم لا اله الا الله رب العرش العظيم لا اله الا الله رب السماوات السبع ورب العرش الكريم

" اللهم إني عبدك ابن عبدك ابن أمتك ناصيتي بيدك ، ماضِ في حكمك ، عدل في قضاؤك ، أسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك أو أنزلته في كتابك ، أو علمته أحداً من خلقك أو استأثرت به في علم الغيب عندك أن تجعل القرآن ربيع قلبي ، ونور صدري
وجلاء حزني وذهاب همي "


" اللهم إني أعوذ بك من الهم والحزن ، والعجز والكسل والبخل والجبن ، وضلع الدين وغلبة الرجال "
صبح الريش
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
كل اللي اقدر اقول لك حاولي ان تسافري بعيد عن العائلة و لو لمدة قصيرة حتغيري جو وكمان حترتاحي من الضغوط اليومية اللي بتخليك حاسة هيك
وان ما سمحت الضروف حاولي فقط ان:
تغيري من الروتين البيتي
:00004154تهتمي بنفسك مثلا غيري من شكلك لوك جديد
تعطي هدف ليومك
واعطي امل للغد ما تنسي الدعاء ربنا يعينك
اجعلي من وقتك مع زوجك رومانسيا


النرجس الحزين
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
حاولي اتكلمي مع زوجك لان الصمت اثناء التعب النفسي يبعد المسافات ياريت يكون في الصوره
الصفحات 1 2  3  4  ... الأخيرة

التالي

::: سحر القمر :::

السابق

تعطير الملابس

كلمات ذات علاقة
مخنوقة , افضفض , انا , اوي , عاوزة