مجتمع رجيمأرشيف رجيم

خلاص قررت اصير رشيقة الجزء الثالث

معلش اتاخرت سورى
انا غسلت الحيطان بتاعة اودتى كدة ع الماشى بس تعبت اوووووووووى و فعلا حسيت بماما بتتعب قد اية ههههههههههههههههه
كوكو
معقول اتجوزتى و انتى عندك 14 سنة
ههههه يعنى قدى
يلهوى دة انا شكلى عنست (( يعنى محدش حيتجوزنى علشان انا كبرت ))
ههههههههههههههه
يخراشى و انا الى كنت بقول عمرى ما افكر اتجوز الا لما يكون عندى ع الاقل 25 سنة و اشتغلت و كدة
ههههه
يا عسسسسسسسسسسسسسسل على فكرة انتى مش عجوزة ابدا و لا حاجة
يا حبيبتى قدك و بيكونوا لسة فى ريعان الشباب بس انتى افتكرتى نفسك عجزتى علشان نمتى بدرى
يووووووووة قصدى اتجوزتى بدرى
ام تالين يا حبيبتى انتى ايوة صح معاكى حق
بس انا مبعرفش اسلق البيض ابدااااااااا
لما تكون ماما مش موجودة
اجى اسلق لنفسى واحدة تكسر و التانية تكسر ممكن اكسر الكرتون كلها
و البيض المقلى بيبقى كلة قشر و قرف
يععععععععع متفكرنيش دة انا برحم معدتى لما اعمل رجيم
و برحم البيت من المهازل الى بتحصل
طب دة لسة عيد ميلاد اخويا كان من شوية
يخراشى ع الى عملتة
عملت نفسى ميرنا (( الى فى ميرنا و خليل )) اصلى كنت بحبها مووت
و قال اية عاوزة اعمل جاتوووووووووو
يا بنتى بلاااااااش
و انا اقولها لازم يا ماما اعمل لااااااازم
راحت قايلالى افتكرى انى قلتلك بلااااااااااااااش
رحت مشمرة و دخلة المبطبخ
اول ما دخلت الحلل و الصوانى انتحرت و وقعت ع الارض
حسرة عليها متعرفش الى مستنيها
و دخلت بقى مسكت مربى و احط
مربى و مربى
و فراولة و مربى
و يجى 6 معالق دقيق بس
و سكر كتيييييييير
طبعا انا انانية لانى كنت وقتها عاملة رجيم و مش حاكل هههه و هما اكيد هيتخنوا منها
المهم اتعملت التورتة
بس و هى بتستوى ممشتش من المطبخ
وقفت حاطة ايدى ع الرخامة
و مستنية
بجد وقتها حسيت بالفراااااااااااااااغ مكنتش عارفة مستنية اية
انا مش عارفة اعرف ان الكيكة استوت اذاى ؟
اذاااااااااااااااااى
قمت طلعتها لما زهقت من الوقفة و كانت يععععععععع
رحت رمتها فى الزبالة
و لما سالتنى ماما قلتلها كنت تعبانة و معملتش حاجة ( ملاااااااااك يا خواتى)
بس طبعا عرفت من الجيرااان و الريحة
بس يا ختى قلبتى عليا عليا المواجع
انتى ادعى ربنا يرزقك ببنت بس مش ذيى
حتتعبى مووووووووووووت
مس شوشو يا قمر لو نطيتى ع الخمسينات جياااااااالك وراك وراك
هههههههههههههههههههه
اذيك يا قمر
على فكرة شكلك مش رغاية ذيى و كلامك قليل خالص هههههه
عمرى حبيبتى مساء الفل اذيك يا قمررررررررر
انا لووووووووووووووووووحدى
صباااااااااااااااح الورد على رفيقات السعد

الله يعطيك العافيه يالولو على كل الشغل الي اشتغلتيه النهار دا....

بس معقول مش بتعرفي تطبخي ولا حتى بتسلقي بيض ...امال لو جينا زرناكم حتوكلينا ايه .....يلهوي انا مش بحب اكل المطاعم خااااااااااااااالص

عمري معك كيفك ياقلبي ....منوره المكان مع انك اتاخرتي كتير علينا اليوم
هههههههههههههههههههه
لا حتحبية
و لا اقولك ابقى اخلى ماما تعملك
هههههههههههه صباح الفل يا قمر
انا لسة منمتش
عندنا الساعة 5 الفجر دوقتى


صباح الخير ياعسولااااااااااات منورات

هلا مس شوشو إن شاء الله مايخذلك الميزان وتلقي وزنك نازل وترجعين لحماسك الاول ووجودك هنا يسعدنا لان غيابك يضايقنا

تعودنا عليك شعله من الحمااااااااااااس

بالتووووووووفيق يالغاليه

هلا لولو حبيبتي يؤ يؤيؤ مابتعرفيش تطبخي انتي تعالي عندي وانا حعلمك كل حاقه

اهم شئ تسمعي كلامي حديك دوره شهر في الطبيخ وراح تصيري كمان ست بيت ناقحه << ناجحه>>

ولما مابتسمعيش كلامي راح اقرص اذنك هههههههههههههه

واعاقبك بغسيل الصحون سواء نظيفه او مستعمله <<< ناويه عليها

اهم حاقه تعرفي تنظفي عشان الماما

شدي حيلك في الدايت عشن تتحدين مس شوشو وتسبقيها على الخمسين

اما انا احلم بالرقم 55 كيلووو ههههههههههههههه

اخر مره كان وزني في الخمسينات ايام الثانوي << ذكرياااات حلوه

هلا كلي ثقه منوره ياعمري انتي مو عجوزه انتي زينة الصبايا

ماشاء الله عليك يعني لك 23 سنه متزوجه ياعمري اكيد عيالك بالجامعه والثانوي

ماشاء الله تبارك الله

طبعا انا عمري 28 سنه ومتزوجه من سنتين

درست في جامعه ابها لان اهلي هناك

وتخرجت من قسم الرياضيات بتقدير ممتاز وباقي ماتعينت لي خمس سنوات عاطله خخخخخخخخخخخخ

ولما تزوجت انتقلت لمدينة الخبر وسلامتك

وباقي عروسه ماعندي اطفال

يعني مابيننا فرق في العمر كلنا عجايز ههههههههههههههههههههههه
الأولى ... 64  65  66  67  68 69  70  71  72  ... الأخيرة
كلمات ذات علاقة
الثالث , الجزء , اصير , جلاش , رشيقة , قررت