شوفى الصوره وهاتى المثل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هذه اللعبه فيها تذكير بامثالنا الشعبيه انا اعرض الصوره وانتوا تقولوا المثل المطابق يالا مع بعض نبدا اول مثل

مجتمع رجيم / ساحة مرح
مامت توتا
اخر تحديث
شوفى الصوره وهاتى المثل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه اللعبه فيها تذكير
بامثالنا الشعبيه
انا اعرض الصوره
وانتوا تقولوا المثل المطابق
يالا مع بعض نبدا
اول مثل
02ydbom24.jpg
مين الشطوره اللى هتحلها يالا يا بنات
شغلوا الدماغ شويه

fkgds7i67rluxi8ylzc3
مامت توتا
المثل صعب اوى كده
ايه يا بنات ليه الكسل ده
رقة زمان
ممكن مش متاكدة
يا خبر بفلوس بكرة يبقى ببلاش
استنى استنى لا مش هو المثل هو يخلق من الشبة اربعين صح
مامت توتا
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة رقة زمان:
ممكن مش متاكدة
يا خبر بفلوس بكرة يبقى ببلاش
استنى استنى لا مش هو المثل هو يخلق من الشبة اربعين صح
والله انتى شاطره يارقه الاجابه صحيحه
بس المفروض اجابه واحده بس علشان اول مره
مامت توتا
ودا المثل التانى



مين الشاطره اللى هتحلها
pinkro0ose
القــــــــــــــــرد بعـــــــــــين أمو غـــــزال


يعطيك الف عافيه حبيبتي ^^
الصفحات 1 2  3  4  5  ... الأخيرة

التالي

فضيحة أم تكشف ابنها

السابق

4 حقائق فى العالم تموت من الضحك

كلمات ذات علاقة
المثل , الصوره , شوفى , وهابي