دردشي معي وقولي كيف اتخلص من الروتين لحمله سماء الابداع

مجتمع رجيم / مقهى وردات رجيم
um rawan
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
الروتين الابداع ioouo810.gif

الروتين الابداع rwosa9wo9riq7rr4lm5.




الروتين الابداع xxxjfy.gif

الحمد لله رب العالمين، الرحمن الرحيم، مالك يوم الدين، وأشهد أن لا إله إلاّ الله وحده لا شريك له، إله الأولين والآخرين، قيوم السموات والأرضين، وأشهد أن محمداً عبده ورسوله، الصادق الأمين، المبعوث رحمة للعالمين، صلى الله عليه وسلم وبارك عليه، وعلى آله وأصحابه ومن سار على نهجهم إلى يوم الدين.


السلام عليكم حبيباتي
ثالث مشاركه لي في قسمنا الغالي




في الغربه الحياه مافيها جديد
ومهما تفعلي وتعملي بتحسي بالضجر والروتين القاتل

علي قول المثل
الي نبات فيه نصبح فيه

حابه اعرف كيف اتخلص منو
عبر ارئكم ونصئحكم
نبدا
بسم الله مع اول ورده تدخل
ام حنين 1981
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
حبيبتي الغاليه موضوع مميز ورائع كعادتك دائما
والله عندك حق بس بصراحه انا من بعد ماتعرفت على المنتدى هنا وانا حاسه ان الملل راح مع اني بحاول انظم وقتي .
انا بحب القراءه جدا ولازم اقرا كل يوم لو صفحتين من اي كتاب ولازم العب مع ولادي ساعه على الاقل وطبعا مع شغل البيت خلاص خلص اليوم
وممكن الخياطه او عمل تغييرات في البيت على حسب المزاج

سلمي ياقمر على الموضوع الجميل
وتقبلي مروري
كلمة صدق
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
موضوع جميل جدا يا ام روان
فعلا معاك حق والله الغربة بتخلق نوع من الملل مستحيل اي حاجة تضيعه ..

انا بحاول اني اتخلص من الملل ده بالتواصل مع صديقاتي عبر الماسنجر ونقعد نرغي شوية ..
او اقعد اقرأ اي حاجة على النت .. وطبعا المنتدى ضيع جزء كبير جدا من الملل
ده غير شغل البيت والبنات

وطبعا ده كل يوم تقريبا ..
بما معناه انه روتين يومي .. لا مجال لتغيره
فانا معاك بناشد اي اخت عندها حل لهذا الروتين تلحقنا بيه
um rawan
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة الدب الكسلان:
حبيبتي الغاليه موضوع مميز ورائع كعادتك دائما
والله عندك حق بس بصراحه انا من بعد ماتعرفت على المنتدى هنا وانا حاسه ان الملل راح مع اني بحاول انظم وقتي .
انا بحب القراءه جدا ولازم اقرا كل يوم لو صفحتين من اي كتاب ولازم العب مع ولادي ساعه على الاقل وطبعا مع شغل البيت خلاص خلص اليوم
وممكن الخياطه او عمل تغييرات في البيت على حسب المزاج

سلمي ياقمر على الموضوع الجميل
وتقبلي مروري
الروعه طلتك
المشكله انو وقتي منظم لدرجه الروتين
ربي يسهل امورنا
um rawan
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة كلمة صدق:
موضوع جميل جدا يا ام روان
فعلا معاك حق والله الغربة بتخلق نوع من الملل مستحيل اي حاجة تضيعه ..

انا بحاول اني اتخلص من الملل ده بالتواصل مع صديقاتي عبر الماسنجر ونقعد نرغي شوية ..
او اقعد اقرأ اي حاجة على النت .. وطبعا المنتدى ضيع جزء كبير جدا من الملل
ده غير شغل البيت والبنات

وطبعا ده كل يوم تقريبا ..
بما معناه انه روتين يومي .. لا مجال لتغيره
فانا معاك بناشد اي اخت عندها حل لهذا الروتين تلحقنا بيه
الجميل طبعك نهال
الملل مل لينا دبرسه
وبسببه اوزانه في زياده
العندها حل تقول لينا
كلك زوق حبيبتي
منى اخت رقة زمان
آخر تحديث: 30 سبتمبر, 2020
حبيبتى طبعا الحياة مملة جدا بس والله انا لسة كاتبة موضوع جميل وهى تجربة لية ياريت تحاولى انك تجرابيها وهى بعنوان نفسك فى يوم من ايام الخطوبة تعالى فى هذا القسم ياريت تقوليليلى اية رايك
الصفحات 1 2  3 

التالي

فهرس مواضيع حملة سماء الابداع لمقهى وردات رجيم

السابق

أنتى بتفضلى أيه ؟(حملة سماء الابداع )

كلمات ذات علاقة
لحمله , معي , من , الابداع , الروتين , اتخلص , دردشي , سماء , وقولي , كيف