تغيييير جو

مجتمع رجيم / منتدى بنوتات
منى منصور
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

يا جماعة انا زهقاة اويييي اوييييي اويييييييييي

انا عندي 10 سنين بس

هطق التليفزيون مفيش حاجة عدلة

الكمبيوتر مفيش حاجة تغير الجو

فقلت اشكلكوا ههي علي راي المثل شيل دة من دة يرتاح دة عن دة
0000454564.gifsmile05.gifpinch.gifzz.gif
مامت توتا
حبيبتى منى طريقه كلامك تقول انك مصريه

بصى يا قمر ممكن تقرئى قصص

عندك القران الكريم

العبى رياضه اخرجى عند

الاهل عند مثلا اصحاب

الحلول كتير بس انتى اختارى

منوره اوى يا قمر فاهلا بيك

بيننا
منى منصور
كلهم مش ينفعو القصص قراتها100 مرة والقران انا بحفظ قران واني اروح عند صحابي اوو قرايبي وكدة
ماما كل يوم تقولي مش النهاردة
Hayat Rjeem
طيب حبيبتى ممكن تخلى ماما تشتركلك فى نادى او لو ليكو حد قريبكو تزوروه او ممكن تطلبى من ماما تخرجى معاها حتى تاكلو ايس كريم وتتمشو سوا تغيير جو :)
منى منصور
ماما بتقولي لا

التالي
السابق