مجتمع رجيمالاطباق المتنوعة

برستد دجاج بطريقتى ...

بسم الله الرحمن الرحيم

http://www.rjeem.com/up/images/bcjvxshag46g5j09d2b.gif
اهلا بكم اخواتى
ماشاء الله لاقوه الا بالله




ارجوا ان يعجبكم وبالعافيه ..
ما شاء الله
تسلم الايادى ام الشيخ
وصفه رائعه وشهيه وطريقه تقديم الشرح جميله
جزاك الله خيرا وان شاء الله اعملها فى اقرب وقت :)

فى انتظار المزيد من وصفاتك المميزه
عجبتنى جدا جدا



بجد شكلها شهى وكل اكلاتك مشاء الله شيفممتاز

تقبلى مرورى ياغالية
تسلم الايادي حبيبه
اهلا وسهلا بأم الشيخ
على قولة المثل من طول الغيبات جاب الغنايم
رووووووووعه تسلم الأيادي
ولا اروع
ماشاء الله

روووووعه يا ام الشيخ

تسلم الايادى حبيبتى

:)
1 2  3