مجتمع رجيمالحمية و الرشاقة و الرجيم

يوميات الرشيقات والحلوات في الجزء الأخير من الشهر الأول في مسابقة حلاتي في رشاقتي

صباااااااااااااااااح الخيرات علي المبكرات
اللي هم طبعا ومن غير ما افكر
ريما
نيسو
رحيق
كشموش الحلوه
يارب ما اكون نسيت حد

هروح اقرأ اللي فاتني بسرعه وراجعه
وانا كمان

بدي اروح احضر ابني للمدرسة... سي يو ليتر
اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة احلي ماما:
صباااااااااااااااااح الخيرات علي المبكرات
اللي هم طبعا ومن غير ما افكر
ريما
نيسو
رحيق
كشموش الحلوه
يارب ما اكون نسيت حد

هروح اقرأ اللي فاتني بسرعه وراجعه
صباحك قشطة دايت وجبنة لايت أحلى ماما
اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة نيسو50:
وانا كمان

بدي اروح احضر ابني للمدرسة... سي يو ليتر
موفقة حبيبتي ربي يحفظك
اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة نيسو50:
يومي المنيل بستين نيلة
الفطور: ربع رغفيف + مثلث جبنة + حليب مع نسكافيه
سناك : نسكافيه
الغذاء=لحمة كفتة + خضار مسلوقة + 0.5 رغيف خبز + موزة
العشاء: بسكويت
هههههههههههه انا مت من الضحك علي 0.5رغيف دي يانيسو
بجد كلام مهندسين
اجدع ناس طبعا(تبعي مهندس خخخخخ)
بس هسامحك علي الموز والبسكوت علشان ضحكتيني وفكرتيني بكلام زوجي العزيز وحساباته
ربنا يخليهولي يارب


اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة مغربيه وافتخر:
لساتو صغييير عندو شهرين

ههههههههههههههه لا ما في اي اضافات عندي بس اتنين الحمد لله ههههه

طريقتكم غربيه كليا عن طريقتنا
طريقتنا كتييير سهله
بطهي العدس مع بصل يكون مغطع انصاف و كووسه و جزر مكعبات وبهارات وخلاص
ولما تستوي ناكلها هيك من غيير طحن
ياربي عمور ضغير اوي شهرين ويدأت رجيم
يارب ماتكوني بتقسي علي حالك في الرجيم اوي علشان خاطر الرضاعه
انا كمان اعطيت لنفسي شهر او 40 يوم كلت كل اللي بنفسي
وبعدين اكلت بالتخفيف بس مش كتير مكنتش بنزل بالوزن بس ثبت علي الاقل ما ارتفع
شهرين كده علي التثبيت وبعدين بدأت والحمد لله ويارب ما اوقف الا لما اوصل المثالي
انت نزلتي كام كيلو بالشهرين دول

اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة انتظـــــار:
احلى ممااه
لااا واالله موو مووز
يخسا المووز بهالفتررره خخخخخخخخخخ
ومش قشطه حتودينا بدهيه دااا زباااادي ياختشي
مع رشة بذرة كتان
احلى ماما


هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يسعدك والله يا نظوووووور
ماشاء الله عليكي ياختشي واخده كورس مصري تمام التمام
بتتكلمي مصري اجدع مني
حلوه فكرة الزبادي بدل القشطه
انا كمان بحطه مكان المايونيز علي الكول سلو واي اكله
قال علي رأي المثل (لأجل الورد يتسقي العليق)خخخخخخخخخ

ماافييش موز ولا يوم الاثنين ولا مفتووح
الا نص وحده عشاانك خخخخخ<<< رحمتهاا
ليه كده يانظرظر
حارماني من الموز
انا قلت ناخد يومين مفتوحين علي ما المسابقه الجايه تبدأ
ولا احنا هنخلص دي ونبدأ التانيه علي طول
يووووووووووووووووه مفيش راحه ابدا في هاالدنيا

اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة الرشيقة ميمونة:
يومي كان سيء جدا من جميع النواحي
من امس الساعة 12 حتى الفجر وانا تعبانه رجع ينزلي دم مع البول
كل شوي اروح الحمام مانمت وابني الصغير عند كحة صحيت قبل
الفجر جسمي مكسر واحس بالم داخل العظم جهزت العيال راحوا مدارسهم
على 7 الصبح حسيت اني احسن والدم راح نمت لين 11 وهااااتك ياشغل
رحت العصر المستشفى وسويت تحاليل طلع عندي بلاوي اللتهاب وبكتيريا
اعطوني ابرة وحبوب وبكرة وبعده كمان لازم اروح اخذ ابرة
الحمد لله على كل حاااااال
الان بروح احط راسي وانااااااااااااااام في امان الله
الله يشفيك ويعافيك ميمونه
ومتقسيش علي نفسك بالرجيم اليومين دول ولا الرياضه
ممكن تزودي الفاكهه السكر اللي فيها مهم علشان متهبطيش من فقد الدم
وان شاء الله يومين ويعدوا بالف خير يارب

اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة انتظـــــار:
يااارب حلملم
خلااااااااااااص اتكلي على الله انا مسكت الطرريق بأذن الله
انا انزل كل شهر 3 ك او 3،5 ك بسبب الكرتيزوون
اللي آخذه الله يآخذه وافتك منه الحمدلله على كل حاال
آخذذه اززلي على طووول مرره يرفعون الجرعات ومرره ينزلووووون
لان معي الروماتويد
والكرتيزون يسسبب
عرقله في النزوول
وسررعه بالصعوود
لو آكل شي بسيط طوووووط على طوول فووق
الله يشفيني ويشفي مرضى المسلميييين
ان شاءالله بالخمس شهور الجايه اكون نزلت 16 ك او 17 ك
حلووووين وبعدين
اثبببببببببت الوووزن وانتبه
يا الله
ربنا كريم حبيبتي يشفيكي من مرضك ويعافيكي
كلنا مبتلي والله
والحمد لله انه له علاج حتي لو متعب شويه معلش
وربنا يفكك من الكورتيزون كان لي اخت مشيت عليه فتره بسيطه
وزاد حجمها كتير
والله انك بطله ربنا يعينك يارب


اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة انتظـــــار:
.... .....

موو كني بديت انااااااااااااااااااااام خخخخخخخخ
يالله استودعكم الله
و
الله يجييرنااا من تقوووويمة الصبح
ششوي شووي عليناا بنووووووكه
ايه الصوره الوحشه اوووووووووووووووووي دي
لا هذه موانت نظووووووووووور

الاميره نظرظر النائمه
خخخخخخخخخخخخخ
[/COLOR]
[FONT="Tahoma"][B]
اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة ريما الرشيقة:

ولدي جنني لدرجة فكرت اخرجه من الروضة واخليه عندي لكن مع طريقتي نفعت معه كثير واكرر له بدون مايكرر
يالهوي
دنا ماصدقت الدراسه تبدأ علشان استريح الكام ساعه دول من دوشتهم
آل يقعدوا في البيت قال
ده لو اقدر كنت وديت الواد بودي 7شهور الحضانه معاهم خخخخخخخخخخ
مفيش احلي من الهدوء الصباحي
اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة نيسو50:

بدي اغير لك اسمك
ريما النشيطة
انت اول وحدة بتصبحي علينا كل يوم...... قبل ما يناموا باقي الجروب
يسعد صباحك
عندك حق والله يانيسو
ماشاء الله ريما اول واحده تنام
واول واحده تصحي
اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة رحيق العسل:
صباحك قشطة دايت وجبنة لايت أحلى ماما
عجبني موت صباح منتجات الالبان الدايت ده رحيقو
وده صباحك الخليجي ياغاليه


اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة احلي ماما:
صباااااااااااااااااح الخيرات علي المبكرات
اللي هم طبعا ومن غير ما افكر
ريما
نيسو
رحيق
كشموش الحلوه
يارب ما اكون نسيت حد

هروح اقرأ اللي فاتني بسرعه وراجعه
صباح المسك والعنبر
الأولى ... 97  98  99  100  101 102  103  104  105  ... الأخيرة
كلمات ذات علاقة
...