•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ جروبـ النجاح لا يأتي إلا اذا ذهبتــ ــ ـ اليہ `•.¸¸.•´´¯`••._.• { الجزء الاول ♥♥}

مجتمع رجيم / أرشيف رجيم
زوجي قرة عيني
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حياكن الله حبيباتي
اليوميات دي بداية حلم جديد حلم بقالنا سنين بنحاول نحققه بس كنا بنستسلم بسرعه
لانه ثقتنا في نفسنا وانه هنحقق حلمنا كانت ضعيفة قوي ولاننا مش مقررين من جوانا انه لازم نوصل لحلمنا
انا قررت وانتم قررتوا انه احنا مش هنستسلم ثاني قررنا انه نخس حتى لو فضلنا سنين بس في الاخر هنوصل
هنبدأ اولى خطواتنا بعزيمة وارادة ويا جبل ما يهزك ريح
وخليكم فاكرين مشوار الالف ميل يبدأ بخطوة
وهنخس كيلو ورا كيلو لغاية مانوصل لاجسام رشيقة ومشدودة وصحية
لانه لازم نفكر انه صحتنا مهمة قوي
وحابة افكر كل ست متجوزة بالذات جوزك له حق عليك ِ ولو بص برا يبقى معاه حق
ومفيش حد يلومه لانه مش لاقي اللي هو عايزو في البيت
كثير من الستات فاكرين انه الراجل عايز اكل وهدوم نظيفة وبيت نظيفة وست تخلف وخلاص
لاء , تبقوا غلطانين وغلطانين قوي الراجل عايز ست حلوة في بيته تخليه يروح جري على البيت
مش كل مايفتكر انه مروح يتخض
والكلام ده للي مجوزة وللي لسة ربنا مرزقهاش
ربنا يرزق كل بنت بزوج صالح
المهم يا حلوين يا مربربين ههههه
اولا برحب بيكم واحدة واحدة وخاااااااصة حبيبتي جولي وحبيبتي فافي اول رفيقات ليا في الجروب ومتأكده انهم هيفضلو معايا للاخر



الاسم : جولي
الوزن : 81 كيلو
الطول : 158
الهدف للشهر الاول : 72 كيلو
الهدف للهر الثاني : 65 كيلو
الهدف الاخير : 58 كيلو
كلمة بقولها لنفسي : اذا قدرت اوصل للوزن اللي بحلم بيه فانا قادرة ع عمل اي شيء اريد اسويه


الاسم : زوجي قرة عيني
الوزن : 81 كيلو
الطول : 160
الهدف في الشهر الاول : 71 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 64 كيلو
الهدف الاخير : 58 كيلو
جملة بقولها لنفسي : طول ما انا حاطه هدفي قدامي ومصرة اني اوصله هوصل بثقتي في ربنا ثم قدراتي


الاسم : فافي الجديدة
الوزن : 100 كيلو كنت
الطول : .160
الهدف في الشهر الاول : 95
الهدف في الشهر الثاني : .90
الهدف الاخير :60

جملة بقولها لنفسي : النجاح لا يأتي الا اذا ذهبت اليه


الاسم : انا الشموخ
الوزن : 80 كيلو
الطول : 153
الهدف للشهر الاول : 75 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 70 كيلو
الهدف الاخير : 65 كيلو
كلمة بقولها لنفسي : راح ابهر الكل بإذن الله وراح اوصل لهدفي واحقق انجاز واخلي الكل يسألني عن سر رشاقتي يارب تحقق احلامنا


الاسم : الصراحة
الوزن : 91 كيلو

الطول : 150
الهدف للشهر الاول : 75 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 60 كيلو

الهدف الاخير : 50 كيلو
جملة بقولها لنفسي : انا قوية وسأحقق حلمي وقوتي نابعة من ثقتي المطلقة بالله جلا وعلا الحمد لله

الاسم : نونو

الوزن :90 كيلو
الطول : 165
الهدف للشهر الاول : 75 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 65 كيلو
الهدف الاخير : 60 كيلو
جملة بقولها لنفسي : النجاح لا يأتي الا اذا ذهبت اليه


الاسم : مغربية وافتخر

الوزن : 81 كيلو
الطول : 163
الهدف للشهر الاول : 75 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 69 كيلو
الهدف لاخير : 63 كيلو
جملة بقولها لنفسي : من جد وجد ومن زرع حصد


الاسم : احلى ماما

الوزن : 75 كيلو
الطول : 162
الهدف للشهر الاول : 70 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 65 كيلو
الهدف الاخير : نزول الكرش الملحوظ جدا حتى لو ثبتت على 65
جملة بقولها لنفسي : ايه اللي هتكسبيه من كثر الاكل غير خسارة نفسيتك وصحتك وثقتك بنفسك


الاسم : شمس الحياة

الوزن : 68 كيلو
الطول : 158
الهدف للشهر الاول : 60 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 55 كيلو
الهدف الاخير : 50 كيلو
جملة بقولها لنفسي : هدفي امامي حلمي يسبقني مستعدة لتحقيق الهدف والحلم انا اخطط اذا انا سأنجز


الاسم : سماء ميرال

الوزن : 58 كيلو
الطول : 158
الهدف للشهر الاول : 53 كيلو
الهدف للشهر الثاني : 50 كيلو
الهدف الاخير : 47 كيلو
جملة بقولها لنفسي : راح اوصل واستمر واقهر السمنة راح اخلي الكل ينبهر ربي يوقف جنبي ومايضيع لي تعب



ودي ورقة الشهر الاول اقروها كويس وطبعا واااااااااااااجب الالتزام بيها بالحرف

•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} PIC-574-1352073845.j

ودي بطاقات الرجيم حملوهم عندكم

•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} PIC-291-1352073845.j

وبين رجيم 12 في 12 ورجيم فادي يومين
يوم فري داي بس بحدووووووووود
ويوم رجيم التمر وهو 21 تمرة + مية بس طول اليوم


•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} PIC-680-1352073845.j

•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} PIC-473-1352073845.j

وده النظام الرياضي برضوا اقروه كويس
وصدقوني خليكم واثقين في نفسكم واكييييييييييد هنوصل


•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} PIC-787-1352073845.j

بحبكم في الله •._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} 000003254.gif•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} 000003254.gif•._.••`¯´´•.¸¸.•`يومياتـ `•.¸¸.•´´¯`••._.• ♥♥} 000003254.gif
زوجي قرة عيني
بنااااااااااااااااات نصيحة مهمة جداااااااااا
خلو الوجبات كثير في اليوم يعني قسمو الوجبات 4 او 5 وجبات في اليوم لانه نسبة الحرق بتكون اكتر
وياريت مفيش اكل خالص بعد 8 بالليل خاااااااااااالص غير المية
°o.OجوليO.o°
يوم قريت موضوعك حسيت انوو مافي مجال حتى نفكر في التخبيص ههه

ياابنااات لو جاتكم وسااويس التخبيص ع طوول ادخلوو اقراو الموضوع
عن جد يحمس
>>>ادري قرفتكم من بدايتها اكلمكم عن التخبيص ههه بس حابة انصحكم ^_^


وكمان نصيحة سووسوو ضرووري نسمعها لانها مهمة فعلا
ياريت لو تاكلو وجبة كل 3 او 4 ساعات

بس بما انها قالت مافي اكل بعد الساعة 8
يعني من اليوم لازم اعدل نوومي ومافي سهر

مشكووووووووووووورة كثيير ياسووسوو ع اسلووبك اللي يشجع كثييير
مبررووك افتتاح الجزء الاول
وان شاء الله اليوميات تكون فاتحة خير علينا

ولو صار ونحفت ال28 باول شهر مع سلامة وماراح تشوفوني ثاني
هههه
زوجي قرة عيني
class="quote">اقتباس : المشاركة التي أضيفت بواسطة °o.OجوليO.o°:
يوم قريت موضوعك حسيت انوو مافي مجال حتى نفكر في التخبيص ههه

ياابنااات لو جاتكم وسااويس التخبيص ع طوول ادخلوو اقراو الموضوع
عن جد يحمس
>>>ادري قرفتكم من بدايتها اكلمكم عن التخبيص ههه بس حابة انصحكم ^_^


وكمان نصيحة سووسوو ضرووري نسمعها لانها مهمة فعلا
ياريت لو تاكلو وجبة كل 3 او 4 ساعات

بس بما انها قالت مافي اكل بعد الساعة 8
يعني من اليوم لازم اعدل نوومي ومافي سهر

مشكووووووووووووورة كثيير ياسووسوو ع اسلووبك اللي يشجع كثييير
مبررووك افتتاح الجزء الاول
وان شاء الله اليوميات تكون فاتحة خير علينا

ولو صار ونحفت ال28 باول شهر مع سلامة وماراح تشوفوني ثاني
هههه
ياستي خسي بس ولا يهمك
جولي انا بتحداكي ايه رأيك ؟؟؟؟؟
موافقة ولا خايفة ههههههههههههههه
°o.OجوليO.o°
ههههه
مواافقة ونص ع التحدي لاني راح افوز

وخصوصا لانووو ما شاء الله نفس الوزن
وسبحان الله نفس الهدف النهائي ههه
بس طلعتي اطول مني
سماء ميرال
اني حاسسه اني جولي خاييفه اني شفتها لما قرأت كلامك ياسوسو راحت اتخبت وراء الثلاجة ههههههه
الصفحات 1 2  3  4  5  ... الأخيرة

التالي
السابق